Eπιστροφές προϊόντων

Επιστροφές και Αλλαγές προϊόντων γίνονται εφόσον ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Προσκόμιση αποδεικτικού αγοράς ( απόδειξη , τιμολόγιο αγοράς)
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία (κουτί,ζελατίνα,ταμπελάκια κτλ).
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση  και να μην έχει γίνει χρήση του προϊόντος .
  • Θα πρέπει να έχει γίνει πρότερη συνεννόηση με το κατάστημά μας.
  • Δεν θα πρέπει να έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες από την αγορά των αγαθών.
  • Τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς εφόσον πρόκειται για υπαναχώρηση
  • Δεν επιστρέφονται τα εξής προϊόντα: Εσώρουχα, μαγιό - κάτω μέρος, κάλτσες .
  • Δεν γίνονται υπαναχωρήσεις για αγορές εντός καταστήματος πάρα μόνο αλλαγές και εκδόσεις πιστωτικών με διάρκεια 12 μηνών.

Δωρεάν Αλλαγή ( μόνο για Ελλάδα ):

Η πρώτη αλλαγή (αφορά κόστος επιστροφής κ επαναποστολής)  είναι δωρεάν για αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με την προϋπόθεση ότι θα κάνετε χρήση της μεταφορικής εταιρείας ΕΛΤΑ Courier ή ΒΟΧNOW. Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς.

Επιστροφή Χρημάτων για αγορές εξ αποστάσεως :

  • Ο καταναλωτής έχει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, αν έχει κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Ο προμηθευτής, από την πλευρά του, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής - όχι όμως της αντικαταβολής ).
  • Πριν γίνει οποιαδήποτε επιστροφή του προϊόντος βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν περάσει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος  και έχετε συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής , η οποία αποστέλλεται με την παραγγελίας σας.
  • Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση.
  • Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή σας, η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δύναται να ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Αν η πληρωμή έγινε από εσάς μέσω Pay Pal ή με Πιστωτική κάρτα τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει αντίστοιχα. Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή IRIS παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στα αντίστοιχα πεδία ώστε να γίνει η επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό.


Ελαττωματικά Προϊόντα:

  • Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.


Πως στέλνετε τα προϊόντα στην εταιρεία μας όταν η χρέωση επιβαρύνει εμάς :

1. Με ΕΛΤΑ Courier  Καλείτε στο 11120 (από σταθερό με αστική χρέωση)  και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση  με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς). Αποστολή προς: ΣΙΔΕΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ , κωδικό παραλήπτη  219399, Ιφιγένειας 36α,ΤΚ.14122, Ηράκλειο Αττικής, Τηλέφωνο: 210 2202196
2. Με BoxNow ,  τοποθετείτε το δέμα σε οποιαδήποτε θυρίδα (Lockers) αφού πρώτα πληκτρολογήστε τον αριθμό αποστολής του δέματος που παραλάβατε - προσοχή όχι το code pin που σας στάλθηκε από την courier

Χρησιμοποιούμε Cookies!
Για να προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία χρήσης του eshop μας. Πολιτική Cookies
Αποδοχή
Ρυθμίσεις Cookies